Nya tider!

Var ju ett tag sedan jag uppdaterade nu.... igen! Haha ;)
Men som rubriken lyder så är det nya tider nu.
  • Nytt jobb
Jobbar i Norge sedan slutet på Oktober.

  • Nytt boende
bor med tre supersköna brudar i Jessheim.
Har ju lyan kvar i Karlstad också, eftersom att jag åker hem ibland!
  • Ny hårfärg
Var ju visserligen ett tag sedan jag bytte, men är mörkhårig nu.
  • Nya läppar
Ja, om det har undgått någon så fick jag, Rosita & Elina ett litet ryck för oss på en mässa, lite impulsivt sådär!
(Och nej, det blev inte så stor skillnad)
Jaja, nu är det bara att vänta in sambosarna och Albin, så blir det lite vin ikväll. Hej!

Kommentarer:

Innan ni kommenterar:
→Har du ingen blogg, skriv då ditt namn eller e-post så att jag kan svara :)
→Ingen reklam eller spamm tack!
→Jag kan rösta på er eller delta i er tävling MEN vill inte ha en spamm-kommentar enbart om det :)



Kommentera här:

✌ Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

✉ Din E-post: (publiceras ej)

♕ Din hemsida eller blogg:

✍ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0