Förlåt för dålig uppdate!

Hej bloggen! Var ett tag sen nu, hehe ;)
Har inte blivit någon vidare uppdate pågrund av att all min tid, och då menar jag ALL tid har gått till skolan och alla läxor. Men nu är den allra sista läxan klar, sista redovisningen klar och det är hur gött som helst!!


Nu blir det fokus på LONDON, BALEN & STUDENTEN och bloggen (lovar)



Ja, jag har halsduk! Är sjuk. Tror att det ska gå över fortare då, har mina idéer!
Haha, röd nos också, så kan det gå när man snyter på, rimma haha. Törr humor, jag vet!

Tänkte ni skulle få se hur långt mitt löshår är, visar bättre bild imorgon!

Kommentarer:

Innan ni kommenterar:
→Har du ingen blogg, skriv då ditt namn eller e-post så att jag kan svara :)
→Ingen reklam eller spamm tack!
→Jag kan rösta på er eller delta i er tävling MEN vill inte ha en spamm-kommentar enbart om det :)



Kommentera här:

✌ Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

✉ Din E-post: (publiceras ej)

♕ Din hemsida eller blogg:

✍ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0