Mys blir!

Har inte kunnat blogga på hela dagen, är det bara för mig blogg.se krånglat?
Här är i alla fall ett försenat inlägg..


Idag har jag inte gjort allt för mkt, vart iväg till Ica och på vägen hem var det några som hade krockat på bron. Bilarna fick bärgas därifrån läste jag nyss på VF och dom tre personerna fick lindriga skador. Hoppas att det gick bra för dom!
Läs mer HÄR

Nu i alla fall har Chris kusiner och Robert precis åkt hem så nu ska vi käka Tacos, MUMS!!! och mysa för ikväll så ska jag iväg till Marielle och vara barnvakt, eller ja dom sover nog då så sov-vakt :)


Vad ska ni göra ikväll?



Kommentarer:
Postat av: Marielle

Det är knappt det går att kommentera heller, skulle kommentera ditt undre inlägg men fick bara felmeddelande, är likadant på andra bloggar. Kunde inte logga in på blogg förut heller, under flera timmar, och fick logga ur och in flera gånger för att kunna lägga upp bilder, dryyyyyygt!

2010-01-30 @ 21:53:48
URL: http://missmellan.se

Innan ni kommenterar:
→Har du ingen blogg, skriv då ditt namn eller e-post så att jag kan svara :)
→Ingen reklam eller spamm tack!
→Jag kan rösta på er eller delta i er tävling MEN vill inte ha en spamm-kommentar enbart om det :)



Kommentera här:

✌ Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

✉ Din E-post: (publiceras ej)

♕ Din hemsida eller blogg:

✍ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0