Dålig uppdatering, jag vet!

Jag vet att jag uppdaterat dåligt, men det har varit full rulle.

Jag och Chris och katterna (ville inte lämna dom hemma pga Molle) åkte till Säffle igår och hjälpte både Chris mamma och hans pappa som skulle flytta. Efter det fick vi världens godaste Kycklinggryta som Angeligue lagat, mums, och så fick jag en present av lilla Jesper (som min kille är morbror till)


Och i presenten fanns detta, söt va?

Fick en klocka av Chris mamma också som man kan byta ut banden på, smart eller hur?

Istället för att byta klocka byter man bara band?



Sen kom Bobby hit en sväng nyss och drack te och spela kort!
Och gissa vem som vann, jag! Denna gången var det inte pga tur så Chris var allt lite stolt över mig, haha!

Vad har ni gjort i helgen?


Kommentarer:

Innan ni kommenterar:
→Har du ingen blogg, skriv då ditt namn eller e-post så att jag kan svara :)
→Ingen reklam eller spamm tack!
→Jag kan rösta på er eller delta i er tävling MEN vill inte ha en spamm-kommentar enbart om det :)



Kommentera här:

✌ Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

✉ Din E-post: (publiceras ej)

♕ Din hemsida eller blogg:

✍ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0