HAPPY-FACE ☺

Ja, idag är jag superglad, Vad har hänt då? Ingenting faktiskt är bara så glad för Maddes skull. Hon hittade världens finaste skor, verkligen jättefina. Kan erkänna att jag verkligen är avis men med mina små fötter får jag vara glad att det finns klackskor överhuvudtaget. Haha!
Så, så här lite kan göra mig glad. Bra det i fattiga stunder, men snart rullar pengarna in igen och det är ju bra!

Snygga va?


Snart i alla fall ska vi till Chris bror och hans Maria som fyller år idag!
Men men vi hörs senare för nu ska jag återgå till det jag gjorde nyss, dvs. kyssa Maddes skor ;)

Kommentarer:

Innan ni kommenterar:
→Har du ingen blogg, skriv då ditt namn eller e-post så att jag kan svara :)
→Ingen reklam eller spamm tack!
→Jag kan rösta på er eller delta i er tävling MEN vill inte ha en spamm-kommentar enbart om det :)



Kommentera här:

✌ Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

✉ Din E-post: (publiceras ej)

♕ Din hemsida eller blogg:

✍ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0