HAHAHAHAHA!!

Måste berätta en riktigt pinsam sak här

Igår beställde jag ju tallin-resan och eftersom att det kånglat en annan gång när jag beställde via internet tog jag det via telefon istället. Min e-mail adress är inte den nyaste så när han skulle ha den skämdes jag lite och sa bus******@hotmail.com och fnittrade lite, även han fnittra så jag tänkte att han måste tyckt att den lät fjantig. Madde som jag pratade med i högtalartelefon på mobilen började skratta. Efter att beställning var färdig sa Madde att det lät som att jag sa mus*****@hotmail.com.

Men jag tänkte inte mer på det förens jag inte fått orderbekräftelsen på hela kvällen, shit tänkte jag. Tänk om han också tyckte att jag sa mus, han kanske trodde att det var därför jag fnittra till?
Och jag tror inte att det var någon skogsmus han tänkte på...


Jag skickade i allafall ett mail till kundtjänsten med mitt bokningsnummer (Tur att jag fick det) och skrev att jag trodde att han fått fel e-mail och idag när jag vakna fick jag ett mail där det stod "Din e-mail adress är nu ändrad och orderbekräftelsen kommer inom kort"
PINSAMT!!!!

Kommentarer:
Postat av: DELANIE

Ja hon är jättesöt. Blev chockad när jag fick veta att jag var med där :-) tycker du? haha.. Puss på dig.d

2010-02-20 @ 17:43:04
URL: http://www.delanie.devote.se

Innan ni kommenterar:
→Har du ingen blogg, skriv då ditt namn eller e-post så att jag kan svara :)
→Ingen reklam eller spamm tack!
→Jag kan rösta på er eller delta i er tävling MEN vill inte ha en spamm-kommentar enbart om det :)



Kommentera här:

✌ Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

✉ Din E-post: (publiceras ej)

♕ Din hemsida eller blogg:

✍ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0