Roligast idag!!

Jag och Madde har skåpen precis brevid varandra och så har vi likadana lås, men mitt lås är jätte trögt och hennes är hur lätt som helst att låsa. Hennes nyckelknipa är även mindre än min. Så förut när vi skulle låsa så fick jag hennes lås av misstag och jag lyckades låsa med en hand. Jag blev såklart lite mallig och berätta för Madde att jag fick igen låset med en hand! Skitnöjd!:D Och sen när jag då fick hennes nycklar i handen så kopplade det inte riktigt så jag sa "Vart fan är hälften av mina nycklar?" Smarta som vi är fatta ingen någonting på skitlänge, haha. Vi satt där och tänkte och sen bara. Jaha, jag fick ditt lås! Hahaha, fan vad trög man kan va ibland :P Haha!

Sen provade vi skor. Madde prova ett par lårhöga skor men ställde tillbaka dom  och sen kom hon på att hon ville se hur det skulle se ut till jeans (hon hade mjukisbyxor) så jag testade då 37:orna som är 2 storlekar för stort för mig. När jag sätter på mig dom känner jag att de är väldigt hårda och säger "Hur fan kan någon vilja ha på sig såna här hårda skor?" Och upptäcker sen att den där hårda grejen som ska "hålla upp" höga stövlar var kvar i skon och jag hade lyckats få på mig dom med den kvar i. Haha!

Är kanske inte lika kul om man inte var med med. Men fan va kul vi hade!!! :D

Kommentarer:

Innan ni kommenterar:
→Har du ingen blogg, skriv då ditt namn eller e-post så att jag kan svara :)
→Ingen reklam eller spamm tack!
→Jag kan rösta på er eller delta i er tävling MEN vill inte ha en spamm-kommentar enbart om det :)



Kommentera här:

✌ Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

✉ Din E-post: (publiceras ej)

♕ Din hemsida eller blogg:

✍ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0