Promenix förut :)

Jag och Marielle gick på en liten promenix förut (till Ica). :P Det var bra för min stegräknare men nådde ändå inte målet idag men var inte långt ifrån. Okej, jag gick 5 018 steg!! Får bli bättring imorgon, haha :P

Vi började prata hur mycket vi hatade våra näsor. Kommer inte ihåg riktigt hur eller varför men det slutade i alla fall med att jag låste upp dörren (inte helt, utan vred om nyckeln lite) till tvättstugan med näsan!? :O Haha, galet!

Nej, nu ska jag kolla lite på Family guy, måste skratta av mig lite!  =)


Kommentarer:

Innan ni kommenterar:
→Har du ingen blogg, skriv då ditt namn eller e-post så att jag kan svara :)
→Ingen reklam eller spamm tack!
→Jag kan rösta på er eller delta i er tävling MEN vill inte ha en spamm-kommentar enbart om det :)



Kommentera här:

✌ Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

✉ Din E-post: (publiceras ej)

♕ Din hemsida eller blogg:

✍ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0