Min dag!

Kollade ju på Die Welle förut, var rätt bra, lite sorglig bara! Sen har jag varit på stan, hitta ett par skit snygga skor också, :P
Sen har vi varit hos Angelique, Chris syster som fyller år idag. GRATTIS!! :) Fikade och hade det trevlans ;)
Och nu sitter jag här igen med min kära dator! :P
Så, nu blir det att slå på tvn och sitta där ett tag med älsk (alltså Chris, inte datorn) <3

Btw, stegräknaren står på 10781 steg idag, inte illa! Klarade målet idag, får hoppas att det håller i sig nu då!! ;)

Godnatt på er!

Kommentarer:

Innan ni kommenterar:
→Har du ingen blogg, skriv då ditt namn eller e-post så att jag kan svara :)
→Ingen reklam eller spamm tack!
→Jag kan rösta på er eller delta i er tävling MEN vill inte ha en spamm-kommentar enbart om det :)



Kommentera här:

✌ Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

✉ Din E-post: (publiceras ej)

♕ Din hemsida eller blogg:

✍ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0