Dags för att återuppta träningen!!!

Ja, vart tog den regelbundna träningen vägen girls? Nej nu är det på tiden att jag sätter igång igen! Nån som vill hänga på?

Så imorgon blir det simning, sen ska jag till gymmet minst en gång i veckan och sen det dagliga målet med 10.000 steg ska ju alltid uppnås! inga ursäkter!

Btw, klarade målet idag :D Efter att jag gått två promenader samt sprungit runt i lägenheten de sista 3 000 stegen, haha! Fungerar alltid lika bra! Träning by Marre, fuskar inte i alla fall, det är ju det viktigaste! ^^,

Kommentarer:
Postat av: Diddi

jag kan hänga på och träna nu när ja inte jobbar kväll längre! :D Måste verkligen träna nu, illa detta! :P

2009-10-28 @ 11:11:34
Postat av: Natti

Jag är på!

2009-10-28 @ 19:35:31
Postat av: Marre

Great! Tjejgymmet på Tisdag? =)

2009-10-28 @ 21:34:34

Innan ni kommenterar:
→Har du ingen blogg, skriv då ditt namn eller e-post så att jag kan svara :)
→Ingen reklam eller spamm tack!
→Jag kan rösta på er eller delta i er tävling MEN vill inte ha en spamm-kommentar enbart om det :)



Kommentera här:

✌ Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

✉ Din E-post: (publiceras ej)

♕ Din hemsida eller blogg:

✍ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0