Dagen som gått..

Ja, idag var det först skolan sen stan och köpa skorna :D och sen vidare till Marielle som för övrigt var jäkligt snygg idag! Nyfärgat hår och nya kläder, jättefint! Och sen vidare hem och bara slöat. Snart blir det duschen och film, mys pys! <3

Haha, var tvungen att visa att jag var lika duktig idag som igår och klarade mitt mål med 10.000 steg så de sista 1650 stegen fick jag genom att sprinag runt i lägenheten som en blådåre :D Chris skratta åt mig, såg nog lite roligt ut. Tid tog det också, säkert en kvart i alla fall ;)

Kommentarer:
Postat av: Diddi

Haha, men ååh :D Då behöver du ju egentligen aldrig gå utanför dörren. Kan ju iofs bli liiite jobbigt att få ihop så mycket steg i en lägenhet ;)

2009-10-20 @ 21:52:05
Postat av: Marre

Hahah, ja. Kan ju bli lite jobbigt. Men en tråkig söndag, så varför inte? ;P Hur går det med bloggdesignen? :)

2009-10-20 @ 21:54:35
Postat av: Marielle

Tack gumman :)

2009-10-21 @ 07:41:32
URL: http://Snart så!

Innan ni kommenterar:
→Har du ingen blogg, skriv då ditt namn eller e-post så att jag kan svara :)
→Ingen reklam eller spamm tack!
→Jag kan rösta på er eller delta i er tävling MEN vill inte ha en spamm-kommentar enbart om det :)



Kommentera här:

✌ Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

✉ Din E-post: (publiceras ej)

♕ Din hemsida eller blogg:

✍ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0