Tack världens bästa Marielle och Bobby!

Fanns många mer positiva ord jag ville tillägga i rubriken, men det fick inte plats! ;)

Marielle kom hit förut med en två trevliga överraskningar! :D

Jag och Marielle hade ju bestämt att överraska Chris till jul med en katt, men eftersom att vi berätta för Chris igår att den skulle komma den 17e dec så ville Marielle överraska oss båda, så vi fick en två idag ist! :D

Kolla in sötnosarna!

Detta är söta Molle, med vit nos!

Coolingen Ozzy med svart nos och nithalsband! :P

Söta Molle!!!

Hihi, Ozzy-boy ;)

Hihih, sötnosen Molle =)

Kram-kalas ^^,

Ozzy, vad försöker du med? Too bad, he is a dude! ;)

Cool bild, eller hur? Ser ni nit-halsbanden, tufft! ;)

Haha, Chris leker med katterna med en leksak så de springer runt i cirklar och sen ser det ut som att det är helt fulla, ramlar och grejer, skit kul! :D

Kommentarer:
Postat av: Madde

Ååååh, gud vilka godingar, super sööta<33 Vill oxå haa:(

2009-11-30 @ 21:44:26
URL: http://mmadeleeen.blogg.se/
Postat av: Katti

Värdens sötaste... Eller nej, jag tycker nog mina är sötast - även om dem är smådjävliga!

Grattis!



Fråga mig om du undrar något, jag brukar ha koll på det mesta - eller så kan jag kolla upp det snabbt åt er!

2009-11-30 @ 22:00:55
URL: http://kattikattmat.blogg.se/
Postat av: Marielle

Varsågoooooooood :D

2009-11-30 @ 22:21:18
URL: http://missmellan.blogg.se/

Innan ni kommenterar:
→Har du ingen blogg, skriv då ditt namn eller e-post så att jag kan svara :)
→Ingen reklam eller spamm tack!
→Jag kan rösta på er eller delta i er tävling MEN vill inte ha en spamm-kommentar enbart om det :)



Kommentera här:

✌ Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

✉ Din E-post: (publiceras ej)

♕ Din hemsida eller blogg:

✍ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0