Roligast idag!!

Vaccinering
Jag och Madde var skitnervösa, satt där utanför och bara vänta...
Tillslut fick vi komma in. Jag fick ta först (Visst är Madde snäll?) :) Blev så himla nervös så babbla på som bara den. Skolsyster frågade bara om jag bodde på Bergkantsgatan.
Jag: Ja på 11B, 66433 Grums mobil nummer osv.. Haha, utan att hon ens fråga ^^,
Sen helt övernöjd, ÅH får man ta en banan efterråt? ;)

Sen skulle Madde ta sprutan, för att inte Madde skulle spänna sig så läste hon bokstäverna på syntavlan (ni vet den där man kollar synen på läser upp massa bokstäver) jag ser hur skolsyster drar nålen fram och tillbaka innan hon tillslut hugger in den, Madde som läste bokstäverna på tavlan utbrast "KÅÅÅÅÅ", för att hon skvatt så, skitkul var det!
Tyckte lite synd om Madde bara för att det såg ut att göra jätteont .. :(
Haha, den roligaste Vaccineringen hittills!! :)

Har ont i armen/axeln, trött, hängig och yr, det enda biverkningarna jag fått hittills!
Ska ni vaccinera er?
eller har ni vaccinerat er, i så fall har ni fått några biverkningar?


Kommentarer:

Innan ni kommenterar:
→Har du ingen blogg, skriv då ditt namn eller e-post så att jag kan svara :)
→Ingen reklam eller spamm tack!
→Jag kan rösta på er eller delta i er tävling MEN vill inte ha en spamm-kommentar enbart om det :)



Kommentera här:

✌ Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

✉ Din E-post: (publiceras ej)

♕ Din hemsida eller blogg:

✍ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0