Roligast idag!!

Och vinnaren är .... JAG!!!

Vi hade en tävling på skolan där man skulle designa en bricka som skulle innehålla fugiks (namnet på min skola) färger. Dvs, röd, svart och vitt. Inriktningarna på skolan är Design och musikal så passade på att ta med en pensel och lite noter på det!

Blev verkligen chockad över att jag vann, men det var ju såklart kul! :)
Priset var ära och sen 500 kr på det!

Ser ni att det ska föreställa ett "F" (för Fugik) förrsesten?

Och nej, självklart stod ju inte "Rosemarie Johnsen" med på originalet. Det skrev jag dit bara för att ingen ska knycka min bild, har ju varit med om det tidigare!


Kommentarer:
Postat av: Marielle

Stilrent snyggt! :)

2009-11-12 @ 18:18:40
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: Marre

Tack så mycket! :)

2009-11-12 @ 18:44:39
Postat av: Natti

Snööggt ;) bra med namnet på :P

2009-11-12 @ 18:46:07
URL: http://nnattiforpresident.blogg.se/

Innan ni kommenterar:
→Har du ingen blogg, skriv då ditt namn eller e-post så att jag kan svara :)
→Ingen reklam eller spamm tack!
→Jag kan rösta på er eller delta i er tävling MEN vill inte ha en spamm-kommentar enbart om det :)



Kommentera här:

✌ Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

✉ Din E-post: (publiceras ej)

♕ Din hemsida eller blogg:

✍ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0