Knäpp dröm!

Ja, Marielle inatt var du offer för min knasiga dröm!

Marielle var tillsammans med någon kille och de hade en gemensam bil men när de två gjorde slut vägrade han att ge den till henne, hon tjata och tjata..

Sen en dag hade Marielle, jag och Chris kollat på en skräckfilm på tvn (en sann skräckfilm) som handlade om en ung tjej som stod och sålde kyssar och kramar. När hon samlat ihop tillräckligt utbrast hon "JA, NU SKA JAG SHOPPA" men då kom en skitäcklig vithårig häxa och dränkte henne.

Och sen skulle vi alla kramas(en jättekram) på gården så att häxan skulle hålla sig borta och det funkade!

Men sen i alla fall hade Marielles ex gjort sig av med bilen och hennes födelsedag närmade sig. På bussen hem fanns en stor fyrkantig skrothög som tydligen var Marielles gamla skrotade bil. Bussen vägrade att stanna om jag inte tog med mig den, gjorde jag inte de så skulle han framkalla häxan.

Så, jag tog med den. Gick hem till Marielle och gav den till henne i födelsedagspresent och sa "Minns du bilen du så gärna ville ha, här är den ;)" Kommer ihåg hennes missnöjda ansiktsuttryck och att hon verkligen plågades av att ha den i hemmet då den inte passade hennes inredning ;P

Sen några dagar senare fick hon sin riktiga present och jag sa att hon kunde slänga "bilen". Tror ni att hon blev lättad?

Sen var Bobby med också, han var hennes nya charmör som köpt spågrejer i form av stenar och sand samt en massa smycken, Marielle var jätteglad!

SÅ, vad tror ni att drömmen betyder?
1. att jag är rädd för häxor
2. Att jag inte vågar sälja kramar/kyssar för att jag är rädd för häxor
3. Att Marielle vill ha en HEL bil
4. Att Marielle vill att Bobby ska vara mer charmig
5. Att jag ej bör kolla på skräckfilm
6. Att vi på gården bör kramas oftare så att inte häxan kommer ;)
7. Att busschauffören utnjyttar en för att bli av med skrot
8. Att det nog är jävligt kul att ge Marielle saker hon absolut inte vill ha!
9. Att jag tänker alldeles för mycket på shopping så att jag drömmer att en tjej säljer kyssar/kramar för att hon ska kunna shoppa.
10. Att jag ej bör shoppa för då kommer häxan


Kommentarer:
Postat av: Marielle

HAHAHAHA!!! Ja man kan ju verkligen fråga sig vad denna drömmen betyder :D



3, 4, 8, 9, 10 :D

2009-11-14 @ 10:23:51
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gullig du är gumman (: bra att du bryr dig!:( <3

2009-11-14 @ 15:48:53
URL: http://ungaochvuxnamodrar.blogg.se/

Innan ni kommenterar:
→Har du ingen blogg, skriv då ditt namn eller e-post så att jag kan svara :)
→Ingen reklam eller spamm tack!
→Jag kan rösta på er eller delta i er tävling MEN vill inte ha en spamm-kommentar enbart om det :)



Kommentera här:

✌ Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

✉ Din E-post: (publiceras ej)

♕ Din hemsida eller blogg:

✍ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0