idol


För er som inte ser vad det står:

Vi här på Idol-avdelningen på TV4 vill gratulera dig till vinsten av två (2) stycken
biljetter till Idol finalen i Globen 11/12-09.
I priset ingår tågbiljetter upp till Stockholm, hotell för två samt middag på en av våra
finaste restauranger.

Vi hoppas att du hör av dig till oss [email protected] eller 08-459 40 00, så vi kan skicka
biljetter och så till dig så fort som möjligt.

Grattis ännu en gång.

-Anna Karlsson, Idol-medarbetare.

Jag blev skit glad! Men innan jag hunnit tänka mer som tex har jag varit med någon tävling, NEJ! så visar jag meddelandet för Chris.
Då säger Chris att det är Bobby som luras, han kan skicka sådana mail...

Kommentarer:
Postat av: Anonym

ååh va synd . Inge fara marre<3

2009-11-15 @ 13:45:13
URL: http://ungaochvuxnamodrar.blogg.se/
Postat av: b0bber

hähähä

2009-11-15 @ 14:48:07
Postat av: Anonym

ja det tycker ja verkligen du ska göra mohhaaa:D<3

2009-11-15 @ 18:08:13
URL: http://ungaochvuxnamodrar.blogg.se/

Innan ni kommenterar:
→Har du ingen blogg, skriv då ditt namn eller e-post så att jag kan svara :)
→Ingen reklam eller spamm tack!
→Jag kan rösta på er eller delta i er tävling MEN vill inte ha en spamm-kommentar enbart om det :)



Kommentera här:

✌ Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

✉ Din E-post: (publiceras ej)

♕ Din hemsida eller blogg:

✍ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0