Galen kväll!

Nu är jag hemma igen, äntligen! Är inte så full så jag kan skriva bra i alla fall =)

Kvällen började hos Silje. Jag, Silje och Karro gick "snapps eller öl". Gick och knackade dörr, helt pinsamma! Men det fungerade, fick en massa snapps! Så nu är det en tradition varje Halloween ;) Klen som jag är kunde jag inte dricka upp alla så fick lite hjälp! ^^

Sen åkte vi till Slottsbron till folkets hus, där var det väl sådär. Såklart ska det ju alltid bli något bråk, killar vettu! Men det var i alla fall kul och träffa massa man inte träffat på jätte länge!
Sen blev det en promenad hem, gick rätt fort men nu är jag lite frusen så nu ska det bli skönt att krypa ner i sängen!

Vill bara informera er att jag gått ca 14 000 steg idag, inte konstigt att jag har ont i fötterna!

Kommentarer:

Innan ni kommenterar:
→Har du ingen blogg, skriv då ditt namn eller e-post så att jag kan svara :)
→Ingen reklam eller spamm tack!
→Jag kan rösta på er eller delta i er tävling MEN vill inte ha en spamm-kommentar enbart om det :)



Kommentera här:

✌ Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

✉ Din E-post: (publiceras ej)

♕ Din hemsida eller blogg:

✍ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0