.


Att jag alltid och då menar jag ALLTID ska drömma mardrömmar innan jag ska åka någonstans som sist jag och Chris åkte till Cypern. Då drömde jag att jag glömde massa saker..

Men inatt i alla fall drömde jag att jag glömde kläderna jag skulle ha på mig på fotograferingen så jag fick plåtas i mys-byxor och ett linne. Jag kände på mig att jag drömde i drömmen också och frågade Marielle (som tydligen följt med hon också) om jag drömde, men nej. Detta var helt sant förstår du, jag var jätte ledsen men som tur var ringde Madde och väckte mig och så var det bara en dröm!

Kommentarer:
Postat av: Marielle

Haha, du har det inte för lätt vännen!

2009-11-24 @ 11:43:32
URL: http://missmellan.blogg.se/

Innan ni kommenterar:
→Har du ingen blogg, skriv då ditt namn eller e-post så att jag kan svara :)
→Ingen reklam eller spamm tack!
→Jag kan rösta på er eller delta i er tävling MEN vill inte ha en spamm-kommentar enbart om det :)



Kommentera här:

✌ Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

✉ Din E-post: (publiceras ej)

♕ Din hemsida eller blogg:

✍ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0