Börjar nog bli sjuk..

Hej, har inte hunnit blogga något idag, tyvärr!
Men kom i alla fall hem för en stund sedan, var på föreläsning idag om fotografen Mattias Klums liv på Sundsta gymnasiet. Var riktigt kul faktiskt, han berättade mycket om det han upplevt när han varit ute och fotat djur i bla, Borneo.

Sen hade jag Mamma och min yngsta lillebror Janne på besök, kul att få träffa dom. Blir ju inte så ofta nu längre när det flyttat ifrån mig!

Och nu sitter jag här och bloggar samtidigt som min kära pojkvän installerar det nya högtalarna! Chris = högtalar-kåt! ;)

Och som ni ser på rubriken tror jag att jag börjar bli sjuk, är lite yr och kommer förmodligen få feber snart, :( Så blir nog tyvärr ingen skola imorgon! ;P


Kommentarer:

Innan ni kommenterar:
→Har du ingen blogg, skriv då ditt namn eller e-post så att jag kan svara :)
→Ingen reklam eller spamm tack!
→Jag kan rösta på er eller delta i er tävling MEN vill inte ha en spamm-kommentar enbart om det :)



Kommentera här:

✌ Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

✉ Din E-post: (publiceras ej)

♕ Din hemsida eller blogg:

✍ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0