Julklappar :)


Hobbybok, Ozzy och Molle från Marielle och Bobby
Massa lotter från Chris pappa, vi vann dock bara 10 kr, haha :)

Duschkräm, handkräm, nagelkit och armband från Chris Mamma

Julduk, Staty och en tidningspremunation från Chris Mamma.

Ansikts-rengörings-apparat från Mamma och Pappa. Parfym från min bror Janne, Schampoo för brunt hår som ger lyster från Mamma

En klurgrej, ska bli en stjärna men vi har inte lyckats få ihop den än från Mamma och Pappa. En öppnare och två ljus från mina bröder.

Ett vinställ från min bror Calle, En liten söt dammsugare från Pappa, välbehövligt eftersom att våran gamla hade pajjat och 8 muggar (4 av varje) från Mamma och Pappa.

Over-size halsband, halsband o örhängen samt armband från Mamma.

En liten söt portabel hårddisk och fodral (fast fodralet har inte kommit än) från Mamma.

Katternas klappar från Mamma och Janne (minsta bror)

Jag, Chris, Molle och Ozzy tackar alla för fina klappar, vi är supernöjda!

Kommentarer:
Postat av: Marielle

Åh den där stjärnan kan jag tror jag! Satte ihop vad jag tror var en likadan när vi firade jul i skåne förra året :)

2009-12-26 @ 08:07:59
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: Marielle

De där två översta presenterna såg ju helt klart bäst ut! HAHAHA

2009-12-27 @ 15:40:59
URL: http://missmellan.blogg.se/

Innan ni kommenterar:
→Har du ingen blogg, skriv då ditt namn eller e-post så att jag kan svara :)
→Ingen reklam eller spamm tack!
→Jag kan rösta på er eller delta i er tävling MEN vill inte ha en spamm-kommentar enbart om det :)



Kommentera här:

✌ Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

✉ Din E-post: (publiceras ej)

♕ Din hemsida eller blogg:

✍ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0