Hem ljuva hem!

Så låter det när jag äntligen kom hem till Chris och katterna för ca 10 min sen :)

Var i Stockohlm idag, men hittade inte en enda grej att köpa.. Både tur för plånboken men otur för mig som verkligen var shopping sugen!
Haha, roligast var tågresan hem, right Madde? Övertröttast var vi!!

Vi var på Hallwylska museet också, det är ett Slott/"hus" från 1800-1900-talet som blev bevarat, allt är kvar, toa-papper allt, nu är det ett museeum. Sen var vi även på världens tråkigaste Riksdagen!

Nu ska jag sova!
Puss


Kommentarer:

Innan ni kommenterar:
→Har du ingen blogg, skriv då ditt namn eller e-post så att jag kan svara :)
→Ingen reklam eller spamm tack!
→Jag kan rösta på er eller delta i er tävling MEN vill inte ha en spamm-kommentar enbart om det :)



Kommentera här:

✌ Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

✉ Din E-post: (publiceras ej)

♕ Din hemsida eller blogg:

✍ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0